Nie. Konsultacje i doradztwo są całkowicie darmowe na każdym etapie współpracy. Nie wystawię Ci paragonu czy faktury za wypitą kawę.
Dobre pytanie! Moim wynagrodzeniem są prowizje wypłacane wyłącznie przez partnerów biznesowych, z którymi współpracuję za produkty, na które klient się zdecyduje.
Nie. Prowizje dla pośrednika są zaszyte w każdym produkcie, który klient zakupi. Moje usługi kosztują klienta dokładnie tyle samo, co u każdego innego pośrednika czy agenta.
Zachęcam do weryfikacji moich uprawnień w Rejestrze Pośredników Finansowych Komisji Nadzoru Finansowego dostępnego na stronie: https://rpu.knf.gov.pl/
I tak i nie. Są sytuacje, które niestety wykluczą możliwość ubezpieczenia się, ale nie jest to "zero-jedynkowa" sytuacja. Konieczna jest weryfikacja i rozmowa, żebyśmy mogli ustalić jakie mamy możliwości.
To trochę jak zapytać, czy w samochodzie potrzebujemy pasów i poduszek bezpieczeństwa - z jednej strony można jeździć bez nich, ale kiedy dochodzi do sytuacji, że są potrzebne... bywa już za późno.
Najtrudniejsze pytanie jakie można zadać. Odpowiedź musi być oparta na analizie Twoich potrzeb, sytuacji finansowej, rodzinnej, historii chorób w rodzinie. Są osoby, którym wystarczy 50 000zł, a inni potrzebują 500 000zł.
Oczywiście. Moi klienci mogą liczyć na pełne wsparcie również w sytuacjach kryzysowych, gdzie z ubezpieczenia faktycznie trzeba skorzystać.